Nové období

Zdravím vás, po delší době se opět ozývám.

Už si ani nevzpomínám, kdy jsem vydala poslední článek. Někdy v červenci, a to už je doba... Nebudu se vymlouvat, jednoduše jsem neměla čas. :) Vzpomínám si na minulé léto, kdy jsem byla do vydávání článků zapálená a měla tolik nápadů, inspirace a volného času, že články vycházely i několikrát v týdnu. To je teď pro mě naprosto nereálné.

Na nový blog jsem si ještě pořádně nezvykla... Blog.cz byl pro nás všechny takové útočiště, něco jako bezpečný vlastní pokoj plný vzpomínek a celkově místo k rozjímání... Možná bude ještě chvíli trvat, než si tady zvyknu, i když se může zdát, že zase taková změna to není. :)

Celé prázdniny jsem poctivě pracovala, abych si vydělala nějaké peníze na ubytování, učebnice, a celkově věci na novou školu.

No a v září tohoto roku jsem zahájila studium na vysoké škole, a i když je nový semestr teprve třetí týden, mám pocit, že už teď nic nestíhám. :D Proto se snažím naplno věnovat škole, ačkoliv máme již od začátku semestru výuku online formou, a to kvůli covidu. Možná si řeknete, že je to vlastně pohoda, moci se učit z pohodlí domova... Ale kdo zažil online výuku, ten ví, že to taková pohoda není, dokonce mi to přijde i složitější, než normální prezenční forma studia... Proto doufám, že následující semestr už online formou nebude a já budu mít možnost se alespoň poprvé podívat do učeben. :) Narůstající čísla nově nakažených nás sice přesvědčují o opaku, ale... kdoví, jak to bude. Nechme se překvapit.

Blogování jsem v poslední době trochu zanedbala, ale určitě se to pokusím napravit, protože mě chytla nová motivace, nový životní elán a tak dále, znáte to. :D Mám už také připravený článek, který zveřejním někdy ke konci týdne. A pokud jsem svou neaktivitou ještě všechny neodradila, budu ráda, když si jej přečtete, i když podobné články jsem dříve neměla ve zvyku vydávat. Ale zase si říkám, proč ne? Kdo určuje, jaké články si zde zveřejním? :)

Zdroj obrázku: hollowells.co.uk

A také nastal podzim, mé oblíbené roční období, takže inspirace je okolo nás víc než dost. :)
Hned jdu oběhnout vaše nové články, které jsem teď také trochu zanedbala, za což se omlouvám...

Jak se daří vám? Vy, co jste přišli z blogu.cz, zvykli jste si už na novou platformu? :)
Vivien


Komentáře

  1. Tak já mám z této platformy úplně stejné pocity, ale snažím se tomu přijít na kloub. Online výuka je hrozná a příšerná, mám pocit, že mi nic nedává a jako naschvál minulý semestr + tento jsou vše státnicové předměty :( Ale jinak to jde, snažím se nynější situací nestresovat a věnovat se i více četbě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi líto, mít v online výuce tak důležité předměty, to bych se asi zbláznila... Mně se počítač většinou sekne zrovna v té nejdůležitější části, nebo když se mám dozvědět odpověď na nějaký příklad, takže z toho taky moc nemám. :D

      Vymazat
  2. Hele, tak prostě není čas.. to nevadí :)
    Já si na nový blog ještě taky nezvykla. Sice píšu relativně často, ale není to ono jako na blogu cz. Vystihla si to nádherně. Pokojíček plný vzpomínek :)
    No, věřím, že to je složitější, mám taky takový pocit.
    A tvoje neaktivita neodradilaa :) moc se na nový článek těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. 😊 Pomaličku už si zvykám, tak už to snad půjde. :D

      Vymazat
  3. Já už jsem se tady celkem rozkoukala, ale jak píšeš nahoře, na blog to nemá... je to fajn, že můžeme být tady... ale... něco mi tu chybí. Vlastně ani nevím co, možná je to těmi roky strávenými jinde. Blog měl svoje kouzlo a asi potrvá, než si to tady oblíbím... jestli vůbec. Není to prostě zatím ono...
    Co se týká online výuky, sdílím stejné názory. Je pro mě sice jednodušší, že nemusím nikam jezdit, protože s prací bych to měla hodně složité... takže jsem ráda, že nikam nejedu a jsem doma, ale tím to hasne. Všechno se seká, úkolů tolik, že nevím co dřív... Každopádně se s tím musíme chtě nechtě nějak poprat... a tak držím palce, tobě i sobě ♥... snad se nám všechno podaří zvládnout a úplně se z toho nezblázníme! ♥
    Budu se těšit na další články, přidávej co jen chceš :-) ráda si přečtu cokoliv a moc ráda ♥ tvoje neaktivita mě určitě neodradila... chodila jsem to tady pravidelně kontrolovat a jsem ráda, že jsi zase tady ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, strávila jsem tam až moc času na to, abych si jen tak jednoduše odvykla...
      Přesně jak píšeš. Jediné plus je pro mě asi to, že ráno nemusím vstávat tak brzo a honit se za autobusem, jak tomu vždycky bývalo. :D Taky ti moc držím palce, určitě to zvládneme! ❤️

      Vymazat
  4. Já to prožívám úplně stejně, nějak si nemůžu na web zvyknout, jak to tam mám ještě stále nedodělané, tak taky na to nějak peču, ale určitě se to časem zase rozjede :-) ten čas moc není taky, radši jsem byla venku, nebo doháněla své resty v četbě, seriálech, cvičení atd.
    S tou online výukou ti naprosto rozumím, co slyším od kamarádů a kolegů s jejich dětmi, tak to musí být fakt na hlavu, už aby se zase všichni mohli vrátit k normálnímu životu :-) mě to naštěstí nijak extra nepoznamenalo, ale soucítím s ostatními.
    Jakou školu vůbec děláš, obor teda, nemusíš zveřejňovat přímo fakultu, abych nebyla moc zvědavá, jen tak váhám co by mi k Tobě tak sedlo, doufám, že si to sem už nepsala :-(
    Já ti neaktivitu určitě ráda odpustím, i kdyby si tu nebyla déle, tak se sem vždy vrátím, koukala jsem čas od času a věděla jsem, že se zase brzy ukážeš :-) moc děkuji za Tvé názory a komentáře u mě na webu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky si pořád ještě zvykám, ale to půjde. :D
      Jsem zvědavá, kdy se to všechno vrátí zpět do normálu. Jen tak rychle to asi nebude.
      Obor jsem sem ještě nepsala, a vlastně jsem přemýšlela, jestli by vás to vůbec zajímalo... Studuju právo a právní vědu. 😊
      A moc děkuju, také se k tobě ráda vracím! ❤️

      Vymazat
  5. Blog.cz mi chybí. Všechny ty roky strávené na blog.cz jako by to vše zmizelo pryč a nikdy se to nestalo, přestože vím, že se to vše kurva stalo... Chápu tvé pocity...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat