Babí léto

O víkendu bylo nádherné počasí, přesně takové, jaké si představím pod pojmem babí léto. Nechtělo se mi věřit, že po tom, jaká byla v předešlém měsíci zima, bude ještě takové teplo. Co na tomto období miluju nejvíc, jsou ty zářící koruny stromů. Žlutá a oranžová je totiž tak pozitivní barva, že stačí, abych se podívala na podzimní strom, nadechla se čerstvého vzduchu, a hned mám lepší náladu.
Neodolala jsem a nafotila jsem několik fotek. Přikládám jednu s korunami podzimních stromů a pár fotek motýlů. ♥
Vzpomínám si, jak jsem se minulou zimu tak moc těšila na jaro, že jsem si vyzdobila pokoj umělými motýli a květinami. :D Motýli mi vždycky připomenou jaro, moji lásku k přírodě a taky to, jak jsem je jako malá úplně zbožňovala.
Který se vám líbí nejvíc? :)






(Na fotografie se samozřejmě vztahují autorská práva.)
Mějte krásné babí léto ♥
Vivien

Komentáře