Maličkosti, které mi dělají radost

  • Můj oblíbený bylinkový čaj
Když přijdu domů, unavená po celém dni mezi lidmi, pokaždé mi zvedne náladu, když si uvařím svůj oblíbený bylinkový čaj, schovám se pod teplou deku a jen tak sedím a popíjím. :D Obzvlášť v tomto chladném období, kdy sice ještě není sníh, ale venku mrzne, až to pálí, a teplý domov je mým útočištěm. Až sníh napadne, budu mít tuto "činnost nečinnost" ještě raději. Vždy, když mám volnou chvilku, sedím u okna s hrnkem horkého čaje, s nějakou skvělou knihou a občas z okna vyhlédnu, abych se pokochala tím pohledem na zasněženou krajinu, která vypadá jako z ruské pohádky.

  • Úsměv od cizí osoby
Vždycky mě to tak krásně zahřeje u srdíčka, když se na mě vřele usměje někdo cizí. Takový úsměv totiž přirozeně vyvolává v člověku podvědomé otázky: Proč se na mě usmívá? Líbím se mu? Líbím se jí? Je na mě něco vtipného? Známe se odněkud? Lidé na úsměv reagují buď překvapením, nebo rovněž úsměvem. Naučila jsem se takové úsměvy opětovat a také je sama bezdůvodně ráda rozdávám.

  • Překvapení
Někdo tvrdí, že nesnáší překvapení, ale já jsem člověk, který je miluje. Líbí se mi to napětí při čekání na to, co to bude. :D Nesnáším, když někdo překvapení kazí, třeba když mi řekne předem, co dostanu k narozeninám/Vánocům. Překvapíte mě opravdu čímkoliv a uděláte mi radost také čímkoliv. :D

  • Vánoční světýlka
Období adventu je vždy plné zářivých a svítících ozdob a pohled na ně je pohlazení pro duši. Zlatá, stříbrná, rudá, bílá, ... Když to září, tak je to prostě ono a je to nádherné. ♥

  • Když v rádiu hraje moje oblíbená písnička
Popravdě, tohle se nestává příliš často, a když už, tak je to spíš písnička, která se mi někdy zalíbila nebo ke které mám z minulosti nějaký silnější vztah. Například písničky, které jsem poslouchala jako malá. Třeba takoví Scorpions nezní v rádiu zase tak často.

  • Čokoláda
Sladkosti moc nejím, ale když dostanu čokoládu, tak mi to samozřejmě udělá radost... :D Jsem schopná ji sníst i na posezení, když je fakt dobrá. Jen pak mívám výčitky, ale tak často ji nejím, takže jednou by to snad nevadilo...

  • Komplimenty
Tak samozřejmě, komu by neudělal radost nějaký milý kompliment.

  • "Good hair day"
Je "bad hair day" a "good hair day", a to, jak se ráno se svými kudrnatými vlasy probudím, záleží čistě jen na nich. Samozřejmě mi udělá radost, když se zrovna rozhodnou vypadat dobře. :)

Tento narychlo sepisovaný a asi neúplný seznam možná ještě časem doplním, jestliže mě něco napadne.
Co dělá radost vám? ♥
Vivien

Komentáře