Úplněk a nabíjení kamenů

Dočkala jsem se, téměř po měsíci je opět úplněk a já jsem se tak mohla konečně pustit do nabití kamenů, které jsem plánovala už dlouho.
Vlastně to nějak moc nedodržuji... Při úplňku má Měsíc největší sílu a kameny by se asi měly nabíjet při každém úplňku, ale řekněte mi, kdo to opravdu dělá (pokud to vůbec někdo dělá :D)... Nechala jsem to na dnešní úplněk, protože mu z nějakého důvodu přikládám větší význam. Možná proto, že je to první úplněk roku 2020. Možná taky proto, že je v raku. A taky možná proto, že jsem nabíjení kamenů v poslední době celkem zanedbávala. Tak jsem se do toho dnes vrhla ve velkém a nabila je všechny - obvykle se věnuji jen těm, které nejvíc používám. Bylo už i cítit, že by potřebovaly dodat energii (což se mi ještě nestalo, asi jsem fakt mizerná vědma). :DD
Také by dnes mělo být polostínové zatmění Měsíce - to by mohlo být zajímavé zpestření noční oblohy. Jen doufám, že na můj okenní parapet dopadne aspoň pár měsíčních paprsků, protože jsem chtěla kameny nabít se vším všudy na měsíčním světle.

K zatmění se také váže nějaký vliv Měsíce, o čemž jsem se dočetla na jedné mojí oblíbené stránce s horoskopy. Nejsou to horoskopy jako ty tradiční horoskopy, ale popis dne podle nebeských konstelací. Ostatně, pokud by vás to náhodou zajímalo, můžete se podívat sem.
Z výše uvedeného odkazu přikládám výňatek z textu o dnešním úplňku. :) Ne každý na to musí být, já se na to nevážu, ale občas se inspiruji. :)

Tento úplněk je časem uzavření některých záležitostí. Úplněk může vyjevit to, co bylo skryté. Možná dojde k prozrazení nějakého tajemství. Možná získáte informace, které budou třeba k vyřešení nějakého problému. Tato konstelace se patrně projeví hlavně v osobním životě zrozenců znamení berana, raka, vah a kozoroha. Vztah, který dlouhodobě nefunguje, by mohl i skončit. Jste-li ve vztahu, ale ještě ne v manželství, pak by energie úplňku mohly přispět k rozhodnutí vstoupit do manželství. Na pátek si neplánujte náročný program. Konstelace ukazují na proměnlivé nálady, spory a špatné spaní. Je to vhodný den pro zahájení detoxikace. Pokud jste nezměnili životní styl hned zkraje roku, pak využijte této lunární fáze a udělejte si očistný půst nebo alespoň vyřaďte na několik týdnů ze svého jídelníčku polotovary, cukry, červené maso, alkohol, kávu a povzbuzující nápoje.


Také přikládám fotky části mé sbírky šutříků čerstvě po opláchnutí vlažnou vodou. :DD Dřív jsem je hodně sbírala, měla jsem potřebu pořizovat si další a další, které jsem zrovna potřebovala. Teď si nový kámen pořídím jen zřídkakdy, obvykle jen když mám opravdu potřebu, protože většinu druhů kamenů již vlastním. Můj nejnovější je neopracovaný růženín, který je naprosto dokonalý, možná později přidám nějakou fotku. :)
S růženínem mě taky napadá nějaký ten rituál lásky, když je ten úplněk... *šibalský úsměv* Ale s tím mám špatné zkušenosti, možná jen zůstanu u nošení růženínu v kapse. :D
V poslední době si spíš než kameny pořizuji svíčky. Většinou vonné. Fascinuje mě totiž ten uhrančivý kmitající plamen... Pravděpodobně bych teď s touto informací neobstála třeba u nějakého psychického testu, ale tady se přiznat můžu. :D
(U psychického testu bych neobstála v žádném případě, kdyby objevili můj blog... :D)


V (léčivou) sílu kamenů jsem vždycky věřila, každý minerál nějak působí. Slovo "léčivou" jsem dala do závorky, protože o tom by se dalo polemizovat. Kameny bezesporu vyzařují energii, kterou citlivá duše může cítit, ale aby vyloženě léčily, k tomu je potřeba něco víc. Třeba praxe a vědomosti, že jo. :D



Máte i vy nějaké drahé kameny? Nabíjeli jste je někdy a pokud ano, dodržujete nabíjení při úplňku? A co jejich síla, věříte, že nějakou mají? :)

Vivien

Komentáře