Chladný únor

Únor byl pro mě z nějakého důvodu chaotický a rozvětvený. Utekl jako voda a mám pocit, že jsem nic nestihla. Možná bych ho ani nenazvala chaotickým, spíš nějakým výrazem, který vystihuje období, které je tak klidné a pasivní, až je chaotické. Něco jako klid před bouří, kdy se vlastně nic moc neděje, ale stejně víte, že nastane něco většího. Protože to tak vlastně je - v březnu to vypukne... Čeká mě několik přijímacích zkoušek, maturita a mnoho důležitých rozhodnutí, která ještě bude nutné promyslet a zvážit.
Možná je to tím, že je chladno a pochmurno a až nastane jaro a tráva zezelená, bude mi líp, ale v současné době se nemůžu na nic soustředit. Nestíhám, mám tolik povinností, a přesto nenacházím energii k jejich splnění. Těším se, až mi jarní slunce dodá energii, protože tohle chladné počasí mě vyčerpává.
Nevím taky, jestli bych letošní únor měla nazývat rozvětveným, nebo jsem rozvětvená spíš já. Asi na mě doléhá tíha toho všeho kolem, a tak se to odráží i na psychice. Zatím se ale držím, ačkoliv je to občas těžké.
Nejdůležitější v takových chvílích je udržet si motivaci. Mně někdy motivace chybí, ale to se melancholikům asi občas stává. :´D Vždycky si nějakou najdu, i kdyby to byla banalita. Motivace pro mě znamená smysl.

Omlouvám se za svou neaktivitu na blogu, mám toho hodně a jak už jsem zmínila výše, nestíhám. Už si nepamatuji, kdy jsem naposledy vydala nějakou povídku a cítím se za to špatně, ale zároveň nechci, aby mé články zde byly o ničem (takže radši nevychází žádné :DD). Ne, kecám... Třeba tak přespříští týden bych mohla nějakou povídku vyplodit - i během tak chladného období, jakým únor nazývám, jsem dostala pár nápadů na příběhy. Taky mám v hlavě vymyšlených pár článků, takže snad se budu činit, držte mi palce, protože ani mě samotnou moje depky a nedostatky energie nebaví. ♥ Díky za trpělivost.


Jaký byl váš únor? Líbí se vám tahle zima "nezima", nebo se už těšíte na jaro? :)
Vivien

Komentáře