Nemůžu si pomoct

Baví mě být infantilní. Nikdy jsem si nezvykla na svět dospělých, pravděpodobně ani nikdy nezvyknu a děti jsou mi sympatičtější než dospělí. Chybí mi má vlastní dětská léta a kdybych se aspoň na chvíli mohla vrátit do minulosti, bez váhání bych to udělala.
Co ve mně probouzí dítě a vzpomínky na dětství?

Vůně bramboráků.
Babička dělala úžasné bramboráky. Vždycky si přivstala, aby nadělala pro všechny, a když teď cítím bramboráky, pokaždé si na ni vzpomenu. Je to taková příjemná nostalgie.

Léto.
Asi je to spojené s letními prázdninami. Ty byly v dětství nezapomenutelné a každý z nás jistě zažil něco, na co rád vzpomíná. Bezstarostné večery strávené s kamarády či rodinou jsou něco, co mi v dospělosti chybí.

Kakao.
Ta vůně, ta chuť a ty barevné hrníčky, do kterých se mi vařilo... Občas mi do něj babička nasypala takové ty barevné cukrářské ozdůbky. Milovala jsem kakao v bílém hrníčku s červenými puntíky. ♥ Ach, ty časy, kdy u mě neexistovala žádná intolerance laktózy! :D

Spaní ve stanu.
Jako dítě jsem ve stanu spala mnohem častěji než teď. Rozbalili jsme ho na zahradě a spali tam třeba tři noci po sobě.

Omalovánky.
Fakt že jo. Kdysi jsem si opravdu udělala čas jen na to, abych si mohla vymalovat nějaký pěkný obrázek a udělat si tím radost. Bejvávalo.

Animované filmy a pohádky.
Stejně si i teď nějaký animák pustím a moje dětské srdce přímo jásá.

Pěna do koupele a infantilní přísavky na vanu.
K pěně do koupele asi není co víc říct. Ale ty přísavky - kdo by je nemiloval? Ve tvaru hvězdiček, mořských tvorů atd. Takové ty proti uklouznutí, určitě je znáte. Teď už si je do vany nedávám (popravdě se do vany dostanu málokdy, spíš jen hodím rychlou sprchu), ale dřív jsem je zbožňovala...

Co probouzí dítě ve vás? Máte něco, díky čemu nostalgicky vzpomínáte na dětství?
Vivien

Komentáře