Cvičení

Zdravím pěkně... Dnes přicházím s trochu jiným článkem, než je u mě zvykem. :)
Už nějakou dobu se snažím pravidelně cvičit, abych udržovala své tělo zdravé a byla aspoň trochu v kondici. Na začátku tohoto roku jsem začala s jógou, která, musím říct, mě hodně baví, protože cvičení jógy je pro mě takovým uvolněním, odreagováním se, a je to chvilka, kdy si udělám čas na sebe a nemyslím na nic jiného než na cvičení a dýchání. V lednu jsem psala i článek o tom, jak s jógou začínám, můžete si ho přečíst kliknutím sem.
Řekla jsem si, že by nebylo špatné v tom cvičení pokročit a zkusit nějaké těžší cviky, protože jóga je spíš o protahování, ale pokud chci být v kondici, je třeba něčeho složitějšího. Dost mě k tomu motivovali lidé kolem mě - hodně lidí začalo cvičit, nejen v karanténě, a já jsem si řekla, že přece nemůžu být pozadu. :D


Stáhla jsem si aplikaci, která se jmenuje Fitify. Obsahuje různě složité cviky a přizpůsobuje cvičení vašim potřebám nebo požadavkům. Cvičení s touhle aplikací se mi dost zalíbilo, baví mě a každý den se těším na další trénink. Musím tedy říct, že po prvních dvou nebo třech trénincích jsem byla fakt dost zadýchaná a na druhý den mě bolely svaly, že jsem snad ani nemohla chodit (tolik k mé dosavadní fyzičce :D), ale jak teď cvičím delší dobu, zvládnu a vydržím toho víc.
Kdyby to někoho zaujalo, takhle vypadá aplikace přímo v Google Play obchodu. Dostala jsem se k ní úplně náhodou.
Obsahuje taky takový motivační prvek, kdy se za každý odcvičený trénink o pár metrů přiblížíte k určité hoře. Nejvyšší horou a nejvyšším možným cílem je samozřejmě Mount Everest.


Jsem tedy teprve u druhé hory, ale těším se, až dosáhnu Everestu. :DD Jsem ze sebe sama překvapená, že cvičení dodržuju, protože jsem líná osoba, která se do takového cvičení nikdy moc neměla.
Přes zimu jsem k nějakému sportování ani neměla příležitost, ale teď, když už začíná být pěkně, se těším, až zase konečně budu moct jezdit na kole. Taky jsem chtěla začít s plaváním, prý je to dobré na záda (samozřejmě až se otevřou bazény) a může to být taky skvělé odreagování.
Kromě cvičení si v poslední době i více hlídám, co jím. Nesnažím se zhubnout ani nic takového, jen na sobě sama pociťuju, že po zdravém jídle se cítím mnohem lépe než po nějakých sladkostech. Snažím se žít bez lepku, bez laktózy a bez masa - v posledním roce se mé tělo hodně změnilo a lepek ani laktózu prostě nezvládá. Ale třeba je to krok k lepšímu, jen mi dalo dost zabrat, abych našla druhy jídla, které vůbec můžu jíst. :D Naštěstí se v obchodech oddělení pro celiaky stále rozrůstají, takže to není zase taková bída. A k vegetariánství jsem tíhla odjakživa, cítím se bez masa líp. (Možná to teď zní, že nic nejím, ale to rozhodně ne. :)) Dám si ráda i čokoládu, někdy se jí fakt nedá vyhnout. :D

Zdroj obrázku: penny.cz

Jak to máte vy se sportem a cvičením? Máte nějaký svůj zažitý zdravý životní styl, nebo si zacvičíte příležitostně? A jak to máte s jídlem? :)
Vivien

Komentáře